آیا بعضی از پروتئین ها بهتر از دیگران برای بیمار نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بعضی از پروتئین ها بهتر از دیگران برای بیمار نارسایی کلیه

مشخص شده است که افراد مبتلا به بیماری کلیوی باید مصرف پروتئین را کنترل کند اما به عنوان یکی از تغذیه لازم است از بدن ما، مردم را به خوردن برخی از آنها. برخی از پروتئین ها بهتر از دیگران بیمار نارسایی کلیه وجود دارد؟

اگر شما به کسی که نیاز به نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین هستید، بخش خود را از پروتئین غذاهای حاوی کوچکتر از حد معمول خواهد بود. برای فرد به طور متوسط ​​اندازه، گوشت، مرغ یا ماهی به حدود 4 تا 6 اونس در روز محدود شده است. به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن مقدار مناسب از پروتئین برای وضعیت شما، برای اولین بار با متخصص تغذیه کلیه شما صحبت می کنند برای گرفتن دستورالعمل های خاص در مورد مصرف پروتئین خود، آن را در مرحله CKD، نتایج آزمایشگاهی، اندازه بدن و دیگر شرایط سلامتی شما بستگی دارد.

برخی از پروتئین ها بهتر از دیگران؟

مواد غذایی مانند شیر، ماست، پنیر، لوبیا و نخود، آجیل و دانه ها، کره بادام زمینی و برخی از محصولات سویا با پروتئین بالا و فسفر می باشد، بنابراین شما باید هر یک از آنها را نمی خورند. اما بدون پروتئین، بدن ما قادر به درمان از آسیب، جلوگیری از خونریزی و یا مبارزه با عفونت. بنابراین خوردن غذاهای با پروتئین برای سالم ماندن بسیار مهم است. فرد به طور متوسط ​​بین 40 تا 65 گرم پروتئین در هر روز نیاز دارد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، شما می توانید برخی از غذاها با کیفیت از پروتئین مانند ماهی، سینه مرغ، سفیده تخم مرغ، شیر و گوشت بدون چربی، و محصولات لبنی کم چرب برای دیدار با تقاضا از بدن را انتخاب کنید. مواد غذایی پروتئین بالا مانند گوشت چرب، شیر و زرده می تواند بالا در چربی و کلسترول، بنابراین شما بهتر است خوردن پروتئین بیشتر در قلب پسند به جای آنها.

وجود دارد برخی از پروتئین ها بهتر از دیگران بیمار نارسایی کلیه است، اگر شما نمی دانید که در مورد آن روشن است، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشاوره ترک پیام به ما، ما توصیه رایگان برای شما فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی نارسایی کلیه، پروتئین ها برای نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، برخی از پروتئین ها بهتر از دیگران برای بیمار نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: